حل مشکلات بازی جی تی ای وی

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

کسب در آمد میلیونی

کسب درآمد

پیوندهای روزانه

کاربران ویژه با دسترسی به مطالب ویژه

توجه : کاربرانی که میخواهند به مطالب ویژه سایت درسترسی پیدا کنند با ما از طریق تلگرام و یا از اینجا ارتباط برقرار نمایند ، در صورت میسر نبودن ارتباط از طریق نظرات هر یکی از مطالب اعلام کنند . مطالبی که در عنوان آن " ویژه " ذکر شده است جزو گروه مطالب ویژه هستند و شما میتوانید آن دسته از مطالب را در قسمت موضوعات سایت نیز پیدا کنید . به طور معمول با خرید این سرویس ، به تمامی مطالب ویژه سایت دسترسی خواهید داشت . 

در انجمن چه خبر؟

حل مشکلات بازی جی تی ای وی

بازدید: 3142
دسته بندی: بازی,
حل مشکلات بازی جی تی ای وی

از این رو که نصب و اجرای بازی GTA مثل گزشتن از هفت خان رستم است ما تصمیم گرفتیم یک پست ایجاد کنیم که تمامی مشکلات بازی رو برطرف کنیم !!!

اگر سوالی داشتیدمیتوانید در قسمت نظرات همین قسمت اعلام کنید !!!

در ادامه مطلب میتوانید متن کامل همراه با پی دی اف آموزش نصب و اجرا رو دریافت کنید فراموش نکنید کپی کردن این مطلب اختصاصی سایت ما حرام است و مورد رضایت ما واقع نمیشود !!!

برای استفاده از امکانات و ادامه مطالب سایت ، لطفا عضو شوید . عضویت فقط چند ثانیه طول خواهد کشید . همین الان ثبت نام کنید . (:
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

این مطلب در تاریخ: پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت: 12:57 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,
نظرات(11)

نظرات

این نظر توسط مبین در تاریخ 1396/08/01 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

مبین گفته:

من وقتی دارم مرحله ی41 رو رد می کنم وسط بازی وقتی شخصیت عوض میکنه میپره بیرون
پاسخ : مشکل از ویندوزه احتمالا

این نظر توسط مبین در تاریخ 1396/06/13 و 10:43 دقیقه ارسال شده است

مبین گفته:

سلام من در بازی جی تی ای v با دکمه ی الت ادم عوض می کنم میپرد بیرون و ارور کمکم کنید دو روز گیرم
پاسخ : مشکل از کرک و اپدیت است . کرک و اپدیت دیگری را امتحان کنید .

این نظر توسط amin در تاریخ 1396/01/07 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

amin گفته:

سلام بازی برای من یکمی کند اجرا میشه چکونه این مشکلو حل کنم ؟؟ وچگونه مرحلاتو ذخیره کنم
پاسخ : گرافیکتون چیه ؟

این نظر توسط Reza در تاریخ 1394/12/25 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

Reza گفته:

سلام حاضری یه بنر از خودت بهم بدی و منم بنرمو بدم تبادل بنر کنیم؟
پاسخ : البته

این نظر توسط Reza در تاریخ 1394/12/24 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

Reza گفته:

داداش وبت عالیه من رو وبم دارم کار میکنم و شمارم لینک کردم میشه منو لینک کنین
پاسخ : حتما

این نظر توسط حجم دهنده لب در تاریخ 1394/10/09 و 2:26 دقیقه ارسال شده است

حجم دهنده لب گفته:

از مطالب سایتتون دیدن کردم جالب بود سایت خوبی دارید . خوشحال می شوم شما هم به سایتم سر بزنید.
پاسخ : ممنون

این نظر توسط امیر ضعیفی در تاریخ 1394/10/01 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

امیر ضعیفی گفته:

برخی از دوستان نظر خصوصی میفرستن و از ما سوال میکنن ، میخاستم بگم شما اون تیک خصوصی رو نزنید تا در سایت پاسختون رو ببینید . اگر تیک خصوصی بزنید برای من ارسال میشه منم جواب ایمیل میکنم ولی شاید بدستتون نرسه ، پس حدالامکان از نظر عمومی استفاده کنید تا سریعتر به جوابتون برسید . ممنون

این نظر توسط امیر ضعیفی در تاریخ 1394/10/01 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

امیر ضعیفی گفته:

مشکلات خود را میتوانید با تماس با ما یا در انجمن ارسال نمایید .

این نظر توسط امیر ضعیفی در تاریخ 1394/10/01 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

امیر ضعیفی گفته:

آپ شد

این نظر توسط Amir در تاریخ 1394/02/18 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

Amir گفته:

عالیه فقت این بالابرو ببرید

پاسخ : شما حتما با گوشی وارد شدید که به مشکل برخوردید!!!


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش

Amir0260

Amir0260 تابع قانون جمهوری اسلامی ایران می باشد . در صورت درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه رایانه ای از وب حذف خواهند شد

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 298
کل نظرات کل نظرات : 256
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا تعداد اعضا : 5817

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 391
بازدید دیروز بازدید دیروز : 233
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 9
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 112
آي پي ديروز آي پي ديروز : 94
بازدید هفته بازدید هفته : 1,893
بازدید ماه بازدید ماه : 5,003
بازدید سال بازدید سال : 52,281
بازدید کلی بازدید کلی : 1,544,935

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.222.116.146
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

درباره ما

به وبسایت AMIR0260 خوش آمدید . وبسایت Amir0260 از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه بازی های رایانه ای شروع کرد و بعدها به درخواست بازدیدکنندگان یک سایت مرجع برای تمامی نیاز ها شد . حال ما چندیدن سال است در کنار شما و با شما هستیم . امیدواریم که بتوانیم نیاز های شما را برطرف سازیم .